Opole, Torowa 4| Tel: 602 123 410
Parajumpers sale Parajumpers sale http://www.unifem.ch canada goose sale http://www.canadagooseoutlets.be https://www.gasinc.nl Canada Goose jas

JAK PRZYGOTOWAĆ PLIKI DO DRUKU

W celu uniknięcia błędów przy przygotowaniu plików do druku, prosimy o zastosowanie się do poniższych wytycznych.

1. Wszelkie zdjęcia odpowiedniej jakości w kolorystyce CMYK
– dla projektów poligraficznych min. 300 dpi
– dla projektów wielkoformatowych min. 70 dpi
2. Pliki dostarczane w formatach otwartych typu CDR, EPS powinny mieć czcionki zamienione na krzywe.
3. Najlepsze, sugerowane pliki do druku, to pliki zamknięte, typu TIFF, JPG.
4. Przy przygotowaniu plików poligraficznych zaleca się stosowanie 2-3 mm spadów, przeznaczonych „na straty” w procesie przycinania.
5. Wszelkie ważne informacje (loga, adresy etc.) powinne być „bezpiecznie” odsunięte od krawędzi.
6. Nie zaleca się stosowania ramek dochodzących aż do samych krawędzi wydruku.
7. Roboty Reklamowe Agencja Reklamowa nie ponosi odpowiedzialności za przekształcanie plików z kolorystyki RGB do CMYK.
8. Pliki powinny być przygotowane w skali 1:1 (zalecamy również podawanie wymiaru w nazwie używając mm)
9. W celu uzyskania najlepszego nasycenia koloru czarnego prosimy uzupełniać o składowe: Cyan, Magenta, Yellow (np. 30%C, 30%M, 30%Y, 100%K). Suma składowych nie powinna przekraczać 300%.
10. Wydruki realizowane z tych samych plików w różnym czasie dopuszcza się różnice kolorystyczne na poziomie 7%.
11. Za prawa autorskie materiałów powierzonych (zdjęcia, teksty etc.) odpowiada klient. W przypadku braku wzorca kolorystycznego, drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za uzyskane w druku barwy.

JAK STWORZYĆ DOBRE LOGO

„Logo to albo seria słów, albo obraz mający reprezentować instytucję lub osobę w sposób, który może być symboliczny lub odzwierciedlać tożsamość tej osoby. W przypadku człowieka logo często zawiera nazwisko. Z drugiej strony niektóre logo są abstrakcyjne, inne wykorzystują liternictwo lub słowa, aby osiągnąć swój efekt. W każdym razie logo stara się ując osobę lub instytucję w zrozumiałą formę wizualną”.
[Milton Glaser, twórca m.in. logo kampanii I Love New York z klasycznym czerwonym sercem w tytule]

Przede wszystkim powinniśmy skorzystać z usług osób zajmujących się tym profesjonalnie, odradzamy robienie tego na własną rękę lub korzystania z pomocy „zdolnego syna sąsiadki”. Dzięki temu unikną Państwo ponownych kosztów, gdy szybko okaże się, iż owo dzieło nie nadaje się do pełnego wykorzystania.

Projektując logo należy się kierować przede wszystkim:
– oryginalnością
– łatwością zapamiętania i odtworzenia
– przejrzystością
– prostotą i czytelnością
– jednoznacznym przekazem
– łatwością w wykorzystaniu bez względu na nośnik na jakim się znajdzie
– wielozadaniowością, co pozwoli na pełne wykorzystanie loga.

OKLEJANIE SAMOCHODÓW

Przed przystąpieniem do oklejania samochodu należy pamiętać o:
1. Dostarczony do oklejenia pojazd powinien być po wizycie na myjni (tego samego dnia).
2. Kategorycznie nie woskujemy samochodu w trakcie mycia.
3. Samochód nie powinien nośić śladów rdzy, lub jeśli już tak się zdarzy, należy unikać oklejania tychże powierzchni.
4. Malowanie jakichkolwiek elementów później oklejanych powinno być zakończone najpóźniej na miesiąc przed aplikacją folii (farba „oddycha” jeszcze przez kilka tygodni).
5. Nie bierzemy odpowiedzialności za oklejanie elementów plastykowych nie lakierowanych.

RODZAJE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH

Rodzaje materiałów sztywnych:
– pcv
– plexi
– płyta kompoztytowa typu Dibond
– poliwęglan komorowy (płyta kanalikowa)
– blacha ocynkowana (znaki)

Rodzaje folii:
– folia monomeryczna (ekonomiczna, 2 letnia)
– folia polimeryczna (premium, 5 letnia)
– folia wylewana (samochodowa)
– folia szroniona (imitująca piaskowanie szkła)
– folia okienna (One Way Vision)
– folia translucentna (do podświetleń)
– folia odblaskowa
– folia do szablonów

Materiały do druku:
– folia monomeryczna (błysk / mat)
– folia One Way Vision (okienna)
– folia transparentna (przezroczysta)
– baner
– siatka mesh
– papier bilboardowy
– papier plakatowy
– papier fotograficzny
– canvas (płótno malarskie)
– folia bezklejowa backlit
– folia bezklejowa blockout (roll-up)
– fototapeta

Rodzaje banerów:
– niepowlekany (standard)
– powlekany (premium)
– do podświetleń (backlit)
– dwustronny, nieprzepuszczający światła (blockout)
– odblaskowy

Laminaty:
– płynny
– stały